الینا خانمالینا خانم، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

خاطرات من وبابایی ودخترقشنگمون

هشت ماه شدی عزیز دل مامان

1392/11/6 14:35
نویسنده : یاسمن
193 بازدید
اشتراک گذاری

1111

نفسم من باورم نمیشه که داری روز به روز واسه خودت خانم تر میشیفرشته

هشت ماهه که واسه خودت توی دلم جا خوش کردی

جوجو من نمی دونی چه لگدای به مامان میزنی واقعا محکم منو میزنی و جالب

اینه که بابا امیرت هی ذوق میکنه میگه دخترم قویه گاوچراندیگه خاخومشله

داریم نزدیک میشیم به لحظه دیدارهمش یه ماهه دیگه مونده تا بیای

بغل مامان من اون چشمای نازت وببینم با دستام بدن قشنگت و لمس کنم

 

نه ماهه شدی نفسم  خدارو شکر

خیلی خوشحالم که نه ماه رو بلاخره پشت سر گذاشیم  الینای من همه وجودم عروسک کوچولوی  من اگه بدونی چقدر دوست دارم صورت ماهتو ببینم دیگه چیزی نمونده تا بیای توی بغلم بی صبرانه منتظرتم بیا که دیگه دل تو دل من و بابات نیست کوچولوی عزیزم قرار شده  4 دی بیای تو اغوشم زودی بیا تا با خودت واسمون  نعمتی بی منتها رو به ارمغان  بیاری

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)