الینا خانمالینا خانم، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

خاطرات من وبابایی ودخترقشنگمون

بابایی عاشقته

1392/9/5 17:28
نویسنده : یاسمن
225 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم

خدایا تو را سپاس

چه احساس باشکوهی است پدر شدن و چه زیباتر وقتی خدا دست نوازش

 

برسرت بکشد و تو را پدر بخواند... و برایت همدمی چون یک دختر بخواهد. انا

 

اعطیناک الکوثر... سوره کوثر، اجابت دعا... امروز من چقدرخوشبختم. دنیای

 

آرزوهای من، دنیای کودکانه ام... همیشه مات و مبهوت دخترکانی می شدم

 

که پیراهن گل گلی شان رادر مقابل چشمانم تاب می دادند... خدااای من ...

 

ومن عاشق تر از هر روزنگاهشان می کردم. چطور می توانم قدردان این همه

 

لطف باشم. این همه برکت و نعمت... بهار که بیایددلمان بهاری می شود با   

 

  شکوفه های بهاریمان.هر روز بیشتر از قبل احساسش می کنم و عاشقش

 

می شوم.قند توی دلم آب می شود... دلم می خواهد جار بزنم ... دور خودم

 

بچرخم و...بچرخم و پر ازخدا شوم. خدایا به خاطر این همه خوشبختی سپاس.

 

به خاطر اینکه تو دختر من شدی عاشقتم دختر بابا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

mahsa
18 آذر 92 16:10
سلام. وبلاگ من فروشگاه عروسکهای بافتنیه. عروسکهای ما تماما کار دست و قابل شستشوست. خوشخال می شیم گوشه ای از سیسمونی این فرشته ی کوچولو باشیم. حتما تشریف بیارید. خوشحال می شم نظرتون رو هم ببینم و بدونم.